می‌نویسند "شکراً سلیمانی"؛ بخوانید "اقتدار فرمانده" + تصاویر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم از مطالب دینی مذهبی که حقیر مطالعه وجهت مطالعه شما عزیزان در وب سایت قرار داده ام بهره مند باشید از خداوند ارزوی توفیق تمام مسلمین خصوصا شیعیان علی ع را دارم
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





می‌نویسند "شکراً سلیمانی"؛ بخوانید "اقتدار فرمانده" + تصاویر
نویسنده : محمدرضا عباسیان 09148023199
تاریخ : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

می‌نویسند "شکراً سلیمانی"؛ بخوانید "اقتدار فرمانده" + تصاویر

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تروریست های تکفیری بیش از 5 سال است که  دست به کشتار مردم در منطقه می زنند و در این زمینه  برخی حمایت های بین المللی از تروریست ها جای سوال جدی دارد.

محور مقاومت در منطقه در 5 سال اخیر توانسته در مقابل اقدامات تروریست های تکفیری باایستد و در این زمینه هزاران رزمنده در برابر داعش، جبهه النصره ، احرار الشام، اجناد الشام، فلیق الرحمن و .... مقاومت کردند.

چرا

چرا

چرا


 اما کمک های مستشاری سردار سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا کشورهای عراق و سوریه و لبنان و ... از شر گسترش تروریسم تکفیری نجات پیدا کنند.


اگر بخواهیم در سوریه یک محاسبه ای داشته باشیم می بینیم که آزاد سازی القصیر با کمک های مستشاری سردار سرلشکر شهید "حسین همدانی" و سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران انجام شد.


**آزاد سازی  "القصیر"  موجب نجات لبنان و سوریه شد

با آزادسازی شهر راهبردی "القصیر" دقیقا دو کشور سوریه و لبنان از شر تروریست ها داعش و جبهه النصره و همپیمانانشان رهایی یافتند و این موضوع با کمک های مستشاری فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران میسر شد.


شهر "القصیر" را باید مرکز منطقه  "القصیر"  در استان  "حمص"  در سوریه به شمار آورد. مهمترین ویژگی شهر "القصیر" را باید در مساحت گسترده آن و وجود انواع فعالیت‌های زراعی، صنعتی، تجاری و فراوانی روستاهای آن دانست.

از لحاظ جغرافیایی شهر "القصیر" در غرب سوریه قرار دارد و تنها 35 کیلومتر با شهر "حمص" مرکز استان  "حمص" و 15 کیلومتر با مرزهای لبنان فاصله دارد. اغلب مناطق  "القصیر"  پست و کم ارتفاع است و کوه‌های چندانی در آن مشاهده نمی‌شود، این درحالی است که رود «العاصی» نیز در آن جریان دارد.

روزنامه لبنانی الدیار در تحلیلی نوشت: "نبرد القصیر"  در سوریه تنها دارای نتایج نظامی و سیاسی نبوده ؛ اما یکی از پارادوکس‌های عجیب این نبرد، همزمانی تلاش برای گوشزد نمودن تلفات جانی و آسیب‌های روحی و نظامی این جنگ، با تلاش بی‌سابقه متهم ساختن حزب‌الله به ایجاد فتنه در جهان اسلام است.  

با پاکسازی "القصیر"  حمله تروریست های تکفیری به شهر های مهم لبنان تا حدود زیادی منتفی شد و در حقیقت اکنون رزمندگان حزب الله برای دفاع از امنیت ملی لبنان در سوریه می جنگند و این موضوع  در حملات سال های اخیر داعش به "بقاع" و "بعلبک" ثابت شده است.


**کمک های مستشاری سردار سلیمانی در آزادسازی شهرهای راهبردی عراق

در عراق هم کار ساماندهی و کمک مشورتی به عراقی ها و به خصوص حشد الشعبی با فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران بوده و همین کمک ها باعث شد تا شهرهای مهم عراق همچون "اربیل" ، "بغداد"  در حاشیه امن بماند و شهرهایی همچون "تکریت" ، "رمادی"، "آمرلی" ، "جلولا" ،  "سعدیه " و .... آزاد شود.

در حقیقت  کمک های مستشاری فرمانده سپاه قدس سه کشور عراق، سوریه و لبنان را از گسترش تروریسم تکفیری نجات داد و به همین دلیل است که کاربران عراقی موجی از تقدیر و تشکر را از فرمانده سپاه قدس به راه انداختند.


چرا

چرا

چرا



**ناجی: اگر حمایت حاج قاسم سلیمانی و مستشاران سپاه پاسداران ایران نبود من قسم می‌خورم که بغداد سقوط می‌کرد

محمد ناجی محمد رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق با اشاره به دستاوردهای حشد الشعبی گفت: حشد الشعبی  یک نیروی مقدس است که بعد از فتوای آقای سیستانی که یک فتوای کفایی داد در مورد خطر داعش این نیرو به وجود آمده و این نیرو به جز بحث مقابله با داعش خیلی از دستاوردهای دیگر همچون خودباوری و مسائل دیگر را برای مردم عراق داشته است.

رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق که در همایش بررسی دستاوردهای حشدالشعبی شرکت کرده بود ادامه داد: همه در برابر فتوای آقای سیستانی لبیک گفتند و محصول این لبیک حشد الشعبی شد. البته اگر حمایت جمهوری اسلامی نبود فتوای آقای سیستانی و حمایت مردم عراق محصول نمی‌داد .

ناجی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید جایگاه جمهوری اسلامی در مبارزه با داعش را هیچ‌گاه فراموش کرد گفت: مردم عراق هم هیچگاه جایگاه جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کنند چرا که زمانی که داعش وارد عراق شد تا 5 کیلومتری بغداد رسید و آن موقع بنده با چند نیرو برای مقابله با داعش به آنجا رفتیم. در آن روز ما حتی  یک سلاح هم نداشتیم و اگر پیشتیبانی جمهوری اسلامی ایران نبود؛ "بغداد" سقوط می‌کرد.

وی گفت: اگر حمایت "حاج قاسم سلیمانی" و "مستشاران سپاه پاسداران" ایران نبود من قسم می‌خورم که "بغداد" سقوط می‌کرد و همه محصول همه این نتیجه امروز در گروه تلاش و کوشش و خدمات و کمکی است که آنها به ملت مسلمان عراق کردند.


ناجی در ادامه با اشاره به نقش هادی العامری فرمانده نیروهای بدر عراق در جریان بحران این کشور گفت: مردی که مقاوم در کنار قاسم سلیمانی ایستاد و در کنار مردم عراق ایستاد و ملت عراق را فرماندهی کرد هادی عامری بود. وی ادامه داد: امروز بیشتر از آنکه نگران خودمان باشیم نگران قاسم سلیمانی هستیم و قاسم سلیمانی به جای اینکه نگران خودش باشد نگران اسلام و خط مقاومت است.

در حقیقت علت  تشکر کاربران عراقی و سوری و لبنانی  را می توان تلاش فرمانده سپاه قدس در ارائه کمک های مستشاری برای عملیات آزادسازی "القصیر" ، "تکریت" ، "جرف الصخر" ، "جلولا" ، "آمرلی"  و ... دانست.


گزارش از محمد زرچینی
 
انتهای پیام/
 
 
 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند

.متشگرم از خداوند ارزوی توفیق برایتان دارم






آمار مطالب

:: کل مطالب : 633
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 12
:: بازدید هفته : 57
:: بازدید ماه : 1177
:: بازدید سال : 3252
:: بازدید کلی : 91947

RSS

Powered By
loxblog.Com