۱۰ مرکز بزرگ اطلاعاتی و جاسوسی جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم از مطالب دینی مذهبی که حقیر مطالعه وجهت مطالعه شما عزیزان در وب سایت قرار داده ام بهره مند باشید از خداوند ارزوی توفیق تمام مسلمین خصوصا شیعیان علی ع را دارم
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





۱۰ مرکز بزرگ اطلاعاتی و جاسوسی جهان
نویسنده : محمدرضا عباسیان 09148023199
تاریخ : پنج شنبه 6 اسفند 1394
زمان انتشار خبر: چهار شنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱

 

۱۰ مرکز بزرگ اطلاعاتی و جاسوسی جهان

اساس این سازمان ها دو مفهوم ترس و هجوم است. ترس از دیگر کشورها و هجوم (اطلاعاتی و فیزیکی) به دیگر کشورها؛ این سازمان های اطلاعاتی امنیتی جهان به کشورهای آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، آلمان، فرانسه، سوئیس، استرالیا و رژیم صهیونیستی مربوط است.

- آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)؛ این سازمان، متخصص اطلاعات الکترونیکی است. کار این مرکز، شنود و جاسوسی از سراسر جهان و بررسی اطلاعات آنهاست. مقر آن در مریلند آمریکاست.

آژانس امنیت ملی امریکا

- سرویس اطلاعاتی نظامی روسیه؛ وظیفه این مرکز، جمع آوری اطلاعات مرتبط با امور نظامی و ضد جاسوسی است. افزون بر آن مبارزه با حملات تروریستی و جنگ های غیر متعارف نیز از دیگر تخصص های این نهاد است. مقر اصلی این مرکز در مسکو قرار دارد.

سرویس اطلاعاتی نظامی روسیه

- واحد 61398 چین ؛ این نام متعلق به بخش جنگ های سایبری چین است. این مرکز در زمینه مبارزه با جاسوسی و خرابکاری های مربوط به سامانه های رایانه ای در سراسر جهان فعالیت می کند و مقر اصلی آن در برجی تجاری در شانگهای است.

واحد 61398چین

- وزارت امنیت ملی چین؛ از بزرگ ترین سرویس های اطلاعاتی خارجی در جهان، وزارت امنیت داخلی چین است که همزمان در زمینه مبارزه با جاسوسی های داخلی نیز فعالیت می کند. به همین علت، شعبه هایی در بیشتر کشورهای جهان دارد؛ اما مرکز اصلی آن، به صورت دقیق مشخص نیست و این عکس یکی از شعبه های آن در ایالت هوبی چین است.

وزارت امنیت ملی چین

- مرکز ارتباطات دولتی انگلیس؛ این مرکز به نوعی سرویس امنیتی و اطلاعاتی است که با رمزنویسی، روند انتقال داده ها را با استفاده از سیگنال های اطلاعاتی اجرا می کند. مرکز این نهاد در «چلتنهم» انگلیس است.

مرکز ارتباطات دولتی انگلیس

- سرویس اطلاعاتی آلمان؛ این مرکز، از سه سرویس اطلاعاتی آلمان است که در زمینه بررسی اطلاعات خارج از کشور، فعالیت می کند و مقر آن در برلین است.

سرویس اطلاعاتی آلمان

- اداره کل امنیت خارجی فرانسه؛ وظیفه اصلی این مرکز، جاسوسی و ضد جاسوسی در خارج از کشور است و مقر آن در پاریس قرار دارد.

اداره کل امنیت خارجی فرانسه

- «موساد» رژیم صهیونیستی؛ این مرکز همانند «سی آی ای» و «آژانس امنیت ملی» آمریکاست. وظیفه اصلی آن ابزارهای سرویس اطلاعاتی، اطلاعات را برای دولت و نیروی نظامی جمع آوری می کند. اگر چه مقر اصلی آن معلوم نیست، اما احتمال می رود که نزدیک تل آویو باشد.

موساد رژیم صهیونیستی

- سازمان اطلاعات امنیت استرالیا؛ این مرکز وظیفه جاسوسی، ضد جاسوسی و مبارزه با تروریست را دارد و مقر آن در کانبرا، پایتخت این کشور، واقع است.

سازمان اطلاعات امنیت استرالیا

- سرویس اطلاعاتی فدرال سوئیس؛ وظیفه این مرکز آن است که اطلاعات مهم سیاسی امنیتی از خارج از کشور دریافت و بررسی نماید. علاوه بر آن، در حوزه امنیت داخلی نیز فعالیت می کند. این نهاد، بخشی از مرکز VBS محسوب می شود که مقر آن در برن است.

سرویس اطلاعاتی فدرال سوئیس




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند

.متشگرم از خداوند ارزوی توفیق برایتان دارم






آمار مطالب

:: کل مطالب : 633
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 59
:: بازدید ماه : 1179
:: بازدید سال : 3254
:: بازدید کلی : 91949

RSS

Powered By
loxblog.Com