مناجات با امام زمان عج


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم از مطالب دینی مذهبی که حقیر مطالعه وجهت مطالعه شما عزیزان در وب سایت قرار داده ام بهره مند باشید از خداوند ارزوی توفیق تمام مسلمین خصوصا شیعیان علی ع را دارم
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





مناجات با امام زمان عج
نویسنده : محمدرضا عباسیان 09148023199
تاریخ : دو شنبه 24 فروردين 1394

 

یا مهدی ادرکنی
 
 

  



 

با یکی از علمای اهل معنا ، یکی از فدائیان حجه ابن الحسن ارواحنا فداه ، عزیزی که چشمهای ظریفش با اشک فراق و سوز جدائی سرخ شده و جز فریاد از درد فراق او بلند نمی شود به حرم مطهر امیر المومنین علیه السلام می رویم .

او یک شب در کنار مرقد مطهر حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام می فرمود :
یکی از علماء بزرگ در نجف اشرف در سالهای اخیر تشرفی به محضر مقدس آن حضرت داشته که جریان تشرفش را چنین نقل نموده است:
حرم مطهر خلوت بود و من در اطراف ضریح مشغول زیارت بودم. ناگهان متوجه شدم آقای بزرگواری در حال مناجات با خدای خویش است و دعایی سوزناک و منقلب کننده بر زبانش جاری است و چنین می گوید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم هذا دینک اصبح باکیا لفقد ولیک فصل علی محمد وآل محمد وعجل فرج ولیک رحمة لدینک، اللهم هذا دینک اصبح باکیا لفقد ولیک فصل علی محمد وآل محمد وعجل فرج ولیک رحمة لکتابک،اللهم وهذه اعین المومنین اصبحت باکیة لفقدت ولیک فصل علی محمد وآل محمد وعجل فرج ولیک رحمة للمومنین.

یعنی :

(پروردگارا! این دین تو است که اکنون بخاطر گوشه نشینی و غیبت ولیت ( امام زمان علیه السلام ) گریان شده، پس خدایا رحمت خاص خود را بر محمد و آل محمد نازل فرما و در ظهور آن حضرت عجله کن تا به دینت رحم کرده باشی و ان را از غربت به در آوری.
پروردگارا ، این قرآن تو است که اکنون در فراق ولیت (حجه ابن الحسن علیه السلام ) گریان شده ، پس رحمت خاص خود را بر محمد و آل محمد فرو ریز و در ظهور آن حضرت شتاب کن تا به کتابت رحم کرده باشی.(و غبار غم از چهره آن بزدایی ).
ای محبوبم، ای پروردگار مهربان و این چشمهای مؤمنین است که در فراق ولیت (امام زمان علیه السلام )گریان شده، پس صلوات و رحمت بی پایانت را بر محمد و آل محمد فرو ریز و در فرج آن حضرت تعجیل کن تا به مؤمنین رحم کرده باشی. پروردگارا ، رحمت خاص خود را بر محمد و آل محمد فرو ریز.

من وقتی این جملات را شنیدم ، منقلب شدم ، برگشتم ببینم این آقای بزرگوار که بود که چنین با خدای خود راز و نیاز و چنین انقلابی عظیم در کشور دل بر پا می کند ،(با آنکه چند نفری بیشتر در حرم نبودند و حتی از آنطرف ضریح هم می توانستم ببینم اگر او به طرفی می رود ) به کجا رفته است ، در عین حال مثل اینکه او به یکباره ناپدید شود ، هر چه بدنبالش در همان چند لحظه گشتم اثری از او نیافتم و فهمیدم مولایم حضرت بقیه الله ارواحنا فداه را زیارت کرده ام .

مناجات امام زمان

 

 (کپی از سایت منتظران  مهدی عج) باکسب اجازه

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند

.متشگرم از خداوند ارزوی توفیق برایتان دارم






آمار مطالب

:: کل مطالب : 633
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 77
:: بازدید ماه : 604
:: بازدید سال : 3862
:: بازدید کلی : 92557

RSS

Powered By
loxblog.Com